Astfel, Romania se inscrie, alaturi de Bulgaria, in randul pietelor cu cel mai mare potential de crestere in domeniu.
In ciuda cresterii estimate, piata vanzarilor din Romania se situeaza, in momentul de fata, pe ultimul loc in Europa. Valoarea pietei de retail in Romania a fost de 31,2 miliarde de euro in 2007, iar Deloitte estimeaza in urmatorii zece ani o crestere de 132%.
Cea mai rapida dezvoltare a sectorului de retail este estimata, insa, pentru Bulgaria, cu 139% fata de vanzarile totale inregistrate anul trecut, de 13,7 miliarde de euro. "Bulgaria si Romania au cel mai ridicat potential de crestere in urmatoarea decada, cu estimari ale imbunatatirii indicatorilor din retail cu mai mult decat dublu fata de valorile actuale", se arata in studiu.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro