La nivel mondial, la fiecare opt minute apare cate o franciza. Rodipet, Romstal, Esprit, Pizza Hut, Germanos, KFC, Motor Jeans sunt doar cateva dintre „afacerile la cheie” care pot fi dezvoltate cu succes.
Comertul, cel mai atractiv domeniu pentru franciza
Achizitionarea unei francize presupune, pe langa taxa propriu-zisa de intrare in franciza, o serie de alte cheltuieli initiale printre care costurile cu amenajarea spatiului, achizitionarea stocului de marfa, taxele de publicitate si redeventele platite catre „compania mama”. Taxele de intrare in retea difera in functie de domeniul de activitate.
Astfel, daca in sectorul de servicii taxa variaza intre 500 de euro si poate depasi 2 milioane de euro in cazul lanturilor hoteliere, in sectorul retail aceasta este intre zero si 200.000 euro pentru marcile internationale de renume.
Despre autor:
Sursa: Gandul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro