Agentiile de turism, magazinele de echipament sportiv, firmele de transport rutier si aerian, casele de pariuri sportive, lanturile de retail, producatorii de bere si proprietarii de restaurante si terase se asteapta la venituri frumusele pe de urma pasionatilor de fotbal. Potrivit Business Standard, EURO 2008 va aduce firmelor din Romania incasari de peste 130 de milioane de euro.

Lanturile de comert, din care unele au derulat campanii speciale pentru EURO 2008, ar putea inregistra vanzari suplimentare in luna iunie de circa 25-30 mil. euro, de pe urma evenimentului sportiv, generate in special de segmentul de TV, plasme si LCD-uri. Pe piata berii, sunt asteptate incasari de circa 50-60 milioane de euro generate de EURO 2008, adica 500.000-600.000 de hectolitri de bere. Evolutii similare sunt de asteptat pe piata bauturilor racoritoare si a apelor minerale si plate.

Potrivit specialistilor in HR, productivitatea va scadea cu 10-15% in timpul EURO 2008, in special in industriile in care angajatii sunt cu precadere barbati, iar companiile se vor confrunta cu o rata a absenteismului ridicata.