Grupul Lactalis a cumparat divizia de lactate a LaDorna, cu scopul de a-si extinde zonele de colectare a lapteluri si de a investi pe piata locala, mai ales in conditiile identificarii unui potential mare de crestere a pietei de profil, informatiilor emise de companie.

Jean Valvis, creatorul brand-ului LaDorna, isi va continua activitatea in cadrul companiei circa inca sase luni, pana la finalizarea perioadei de tranzitie. Cat despre planurile de viitor, Jean Valvis nu ia in calcul intrarea pe piata imobiliara, in conditiile in care nu crede in posibilitatile acesteia de a creste intr-un ritm la fel de sustinut ca pana acum.

"Nu voi investi in niciun caz in imobiliare. Sunt de formare arhitect si prin afaceri cu imobiliare am pornit la drum, insa acum sunt vaccinat impotriva afacerilor imobiliare. Piata imobiliara romaneasca a crescut, nu stiu daca va mai creste in acelasi ritm", a declarat, pentru Wall-Street, Jean Valvis (foto).

Nici bursa nu pare sa-l tenteze pe Valvis, acesta considerandu-se un creator de brand-uri, care aduce valoare adaugata produselor sale. "Nici nu ma gandesc sa joc la bursa. Sunt un operator industrial, nu sunt in jucator finantist", a mai precizat Valvis.

Citeste si:

Potrivit acestuia, "petitorii" afacerii LaDorna au fost patru companii multinationale, operatori de pe piata produselor lactate si un investitor institutional. In final, Lactalis a castigat competitia, ca urmare a determinarii companiei franceze de a penetra piata romaneasca de profil, evaluata la peste un miliard de euro.

“LaDorna reprezinta in Romania o puternica traditie a produselor de calitate, o marca, ce a fost construita si deja consolidata de-a lungul anilor. Vom dezvolta aceasta companie deja organizata pe principii compatibile cu cele ale grupului nostru”, a declarat presedintele Grupului Lactalis, Emmanuel Besnier.

Presedintele Grupului LaDorna, Jean Valvis, si-a exprimat certitudinea ca Lactalis va diversific produsele si ca va asigura o perspectiva excelenta pentru dezvoltarea sectorului BIO.