Pentru a deveni utilizator, clientul trebuie sa semneze un contract cu banca, moment in care clientul primeste si parolele de securitate de care va avea nevoie pentru a primi informatii despre soldurile conturilor lui si pentru a efectua tranzactii prin telefon.

Printre bancile care ofera acest serviciu se numara BCR, BRD, Raiffeisen, UniCredit Tiriac, Piraeus, Millennium. De obicei, activarea serviciului nu presupune si achitarea unui abonament.

Servicii si facilitati
Toate bancile care ofera acest serviciu le permit celor care il activeaza sa afle telefonic cati bani mai au in cont si informatii referitoare la istoricul acestuia - ce sume au intrat si ce sume au fost transferate din cont.
Tipurile de transfer care pot fi efectuate difera insa de la o institutie de credit la alta. De exemplu, serviciul BRD permite numai transferul intre conturi deschise la aceasta banca. In schimb, clientii pot plati facturi la marii furnizori de utilitati. La Piraeus, clientii pot efectua transferuri intre conturile proprii, dar nu pot achita facturi. In schimb, la BCR, UniCredit Tiriac si Millennium pot fi facute transferuri in lei in conturile deschise la orice banca.