"Ideea? Ne-a venit intr-un minut si a fost facuta intr-o ora. N-a fost nimic planuit, nu face parte dintr-un plan mai larg de racolare. E adevarat ca ne trebuie un director de creatie dar n-avem sperante foarte mari sa gasim unul in Romania. Nu pentru ca n-ar fi, dar cei pe care ii respectam noi sunt deja in alte agentii. Daca se hotaraste unul dintre ei sa vina la noi... il primim cu bratele deschise. Dar nu vrem sa ascundem faptul ca incercam sa gasim tot un stranier, de aceea o sa facem curand si varianta in limba engleza. Ideea apartine creatiei... si filmuletul a fost facut in primul rand ca sa ne distram noi, cei din agentie”, au declarat pentru NewsIn reprezentanti din departamentul de creatie al Tempo Advertising.

Filmuletul cu pricina, realizat in doua ore, fara brief, brainstorming si storyboard este un anunt de angajare pentru functia de director de creatie al agentiei Tempo Advertising, aceasta modalitate de recrutare fiind o premiera in Romania.

Montajul publicat pe YouTube o are ca protagonista pe doamna Luminita, care "joaca" rolul femeii de serviciu si care se joaca de-a seful in biroul fostului director de creatie, Miguel Goncalves.

Citeste si:

"Tempo cauta director de creatie. Pana cand o sa-si mai faca de cap doamna Luminita?" este mesajul de angajare al Tempo Advertising care apare in spotul postat pe YouTube.