Wall-Street.ro a fost desemnat de internautii romani drept unul din cele mai de incredere si mai populare branduri online, potrivit studiului "Leading Brands by Romanian Internet Users", realizat de Gemius, in colaborare cu Evensys.

In randul brandurilor romanesti si straine care sunt prezente exclusiv in mediul online, clasamentul realizat spontan de internautii din Romania a fost dominat de Google si Yahoo. Aceste doua branduri internationale sunt urmate de eMag.ro, eBay, Neogen, eJobs, BestJobs.ro, YouTube, Amazon si HotNews.ro.

De asemenea, atunci cand li s-a solicitat sa aleaga dintr-o serie de branduri online, internautii romani au plasat pe primele locuri tot portalurile Google si Yahoo, urmate de YouTube, eJobs.ro, BestJobs.ro, Hi5, Kappa.ro, Okazii.ro, Acasa.ro, ROL.ro, Trilulilu.ro, HotNews.ro, eMag.ro, Eva.ro si Wall-Street.ro.

Coca-Cola si Nokia au fost alese de internautii romani cele mai de incredere si mai populare branduri online, iar Dacia este lider in randul brandurilor romanesti.
Publicitate pe acest site
In clasamentul general al brandurilor, intocmit pe baza raspunsurilor spontane ale internautilor, primele zece locuri sunt detinute de Coca-Cola, Nokia, adidas, Nike, Dacia, McDonald's, Pepsi, Google, Microsoft si Yahoo.

Dintre brandurile romanesti, cele mai populare 10 sunt, in opinia respondentilor, Dacia, Arctic, Ursus, BCR, Unirea, Murfatlar, Bergenbier, Petrom, Eugenia si Dorna.

Studiul Leading Brands by Romanian Internet Users a fost realizat pentru a se descoperi principalele branduri pentru internautii romani cu varste de 18-45 de ani.

Studiul a fost realizat in perioada 7-13 februarie, pe un esantion de 2.092 respondenti, dintre care 52% barbati si 48% femei, apartinand grupelor de varsta 18-24 de ani, 25-34 de ani si 35-45 de ani.


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.