Nemtii de la Obi intra anul acesta pe piata romaneasca de profil cu doua magazine, unul in Bucuresti si altul la Oradea, si intentioneaza sa deschida pana in 2009, 13 magazine in tara, a declarat directorul pentru Romania al Obi, Romano Quinzi, anunta Gandul.

Producatorul a ales orasele cu peste 70.000 de locuitori avand drept tinta clasarea in maximum doi ani pe locul doi pe piata de bricolaj din Romania si in cinci ani sa devina primul jucator.

Magazinele sunt de tip “do it yourself” (fa-ti singur) si au concurenti directi in retelele Praktiker, Bricostore, Mr. Bricolge si Baumax. Obi face parte din grupul german Tengelmann, care detine in Romania si reteaua de magazine de discount Plus.

Investitiile depasesc 50 de milioane de euro, proiectele avand ca termen limita anul 2009. „Dintre cele doua magazine care vor fi deschise in acest an, unul va fi in Bucuresti si unul in vestul tarii. Ambele vor fi situate in parcuri de retail“, a declarat directorul pentru Romania al OBI, Romano Quinzi, citeaza Evenimentul Zilei.

Nou-venitii spera sa schimbe fata pietei autohtone de bricolaj. „Ne vom diferentia de ceea ce exista deja, prin faptul ca ne vom adresa cu precadere familiilor, si nu profesionistilor din constructii. Totodata, vom aduce si produse considerate pana acum scumpe, varfuri de gama", a declarat Romano Quinzi. Tot el prezinta si strategia de extindere a companiei. „Dintre cele doua magazine care vor fi deschise in acest an, unul va fi in Bucuresti si unul in vestul tarii. Ambele vor fi situate in parcuri de retail", informeaza Adevarul.

Magazinele vor avea suprafete cuprinse intre 8.000 si 12.000 de metri patrati, fiecare asigurand aproximativ 120 de locuri de munca. Pana la finele lui 2009, reteaua va avea peste zece unitati. Toate spatiile vor fi insa inchiriate. Directorul OBI motiveaza aceasta alegere prin pretul mare al locatiilor importante din Romania.