GreenBiz.com a lansat, saptamana aceasta, raportul "State of Green Business 2008", in care sunt enumerate principalele trenduri „verzi" care vor domina lumea businessului in acest an. „Marketingul verde" va deveni mult mai agresiv n 2008, prefigureaz analitii de la GreenBiz.com.
Printre acestea se numara faptul ca marile companii tind sa-si ia "obligatii" publice tot mai sonore vizavi de strategiile de combatere a incalzirii globale. Tot in varful topului sta faptul ca marii producatori de masini vor promova agresiv autovehiculele hibrid, ceea ce va duce la inmultirea semnificativa a numarului acestora in curand.

De asemenea, avioanele, trenurile, camioanele si vapoarele vor deveni tot mai "verzi" si asta pentru ca mai toti actantii sectorului de transporturi tind sa implementeze tehnologii eco-eficiente, care sa amelioreze impactul asupra mediului. Un alt trend descris de GreenBiz.com este dezvoltarea "marketing-ul verde", care sa tinteasca pe de o parte spre consumatorul consacrat de produse eco, dar sa atraga si adepti din randul eco-scepticilor.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.