Perioada Sărbătorilor constituie un varf de vanzări pentru tichetele-cadou, deoarece angajatorii sau patronii dăruiesc salariaților sau partenerilor de afaceri "o mică atenție". Anul acesta, cel puțin 3,7 milioane de angajați vor primi atat tichete-cadou, cat și tichete-restaurant. Asta inseamnă că fiecare persoană va primi tichete in valoare de cel puțin 300 de lei. Astfel, cei 3,7 milioane de angajați vor primi in total tichete in valoare de 317 milioane de euro.

SEZON. Interesul față de un tip de tichete este influențat in unele cazuri de sezonalitate, iar in altele, de varietatea pachetului de beneficii extrasalariale ce se acordă lunar. "Tichetele de cadou Cadou Pass sunt utilizate in special cu ocazia Crăciunului, Paștelui, zilei de 8 Martie sau celei de 1 Iunie. Tichetele de cadou Smart Pass sunt folosite ca instrument de recompensare in campanii de promovare, studii de piață, concursuri, protocol etc., iar cererea variază in funcție de amploarea proiectelor de promovare pe care companiile le derulează", a explicat Adina Popa, Marketing & Development Director Sodexho Romania. "Accor Services deservește peste 35.000 de companii in Romania, companii care achiziționează diversele tipuri de tichete existente, in vederea acordării lor ca beneficii pentru peste 1.500.000 de salariați", a spus Cristina Hlinschi, reprezentant Accor Services. "In comparație cu aceeași perioadă a anului 2006, vedem o triplare a numărului de companii care achiziționează tichete-cadou ca prime de Sărbători către salariați. In total estimăm că peste 15.000 de companii au achiziționat tichete-cadou in această perioadă", spune Hlinschi.