Perioada Srbtorilor constituie un varf de vanzri pentru tichetele-cadou, deoarece angajatorii sau patronii druiesc salariailor sau partenerilor de afaceri "o mic atenie". Anul acesta, cel puin 3,7 milioane de angajai vor primi atat tichete-cadou, cat i tichete-restaurant. Asta inseamn c fiecare persoan va primi tichete in valoare de cel puin 300 de lei. Astfel, cei 3,7 milioane de angajai vor primi in total tichete in valoare de 317 milioane de euro.


SEZON. Interesul fa de un tip de tichete este influenat in unele cazuri de sezonalitate, iar in altele, de varietatea pachetului de beneficii extrasalariale ce se acord lunar. "Tichetele de cadou Cadou Pass sunt utilizate in special cu ocazia Crciunului, Patelui, zilei de 8 Martie sau celei de 1 Iunie. Tichetele de cadou Smart Pass sunt folosite ca instrument de recompensare in campanii de promovare, studii de pia, concursuri, protocol etc., iar cererea variaz in funcie de amploarea proiectelor de promovare pe care companiile le deruleaz", a explicat Adina Popa, Marketing & Development Director Sodexho Romania. "Accor Services deservete peste 35.000 de companii in Romania, companii care achiziioneaz diversele tipuri de tichete existente, in vederea acordrii lor ca beneficii pentru peste 1.500.000 de salariai", a spus Cristina Hlinschi, reprezentant Accor Services. "In comparaie cu aceeai perioad a anului 2006, vedem o triplare a numrului de companii care achiziioneaz tichete-cadou ca prime de Srbtori ctre salariai. In total estimm c peste 15.000 de companii au achiziionat tichete-cadou in aceast perioad", spune Hlinschi.