In Romania nu exista inca un organism care sa certifice un agent imobiliar, iar programul de master „Economia Proprietatilor Imobiliare”, sustinut de unele agentii, nu s-a impus inca pe piata ca un filtru hotarator.
„In aceste conditii, singurul filtru este experienta - atunci cand un broker este cautat, conteaza palmaresul de tranzactii pe care il are, nu atat numarul de imobile vandute, cat valoarea acestora. Intrarea pe piata a multor „jucatori” externi, dar si dezvoltarea firmelor existente pe piata duc deja la o „batalie” pentru talente. Unele companii isi loializeaza angajatii cu traininguri”, spune Calin Clinciu, expert imobiliar la Euroest.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro