Potrivit Wall-Street , compania a lansat conceptul PetromV in 2005, cand prima statie de acest tip a fost deschisa pe Bulevardul Iuliu Maniu din Bucuresti. "Conceptul de PetromV a aparut din dorinta de a oferi clientilor din Romania un brand premium si a insemnat alinierea la standardele de calitate OMV aducand totodata clientilor produse si servicii la nivel international", sustine Tamas Mayer, membru al Directoratului Petrom, responsabil pentru activitatea de marketing.

Potrivit acestuia in statiile PetromV exista magazine Viva, restaurante si spatii de recreere, cum este locul de joaca pentru copii, iar clientilor le sunt oferite servicii complete precum alimentarea masinilor, verificarea presiunii rotilor si spalarea parbrizelor.


Cotidianul adauga ca reprezentantii companiei au mai spus ca sectorul de retail este deosebit de dinamic, iar populatia a inceput sa fie sensibila la serviciile adiacente din benzinarii. Compania a mai anuntat, saptamina trecuta, ca a finalizat transferul celor 500 de benzinarii operate in Romania in sistemul de administrare Full Agency, care presupune atribuirea managementului si personalului statiilor unor dealeri independenti.

In prezent, circa 300 de dealeri administreaza statiile Petrom din Romania. Petrom a ramas proprietarul statiilor si a impus partenerilor respectarea unor standarde, portofoliul de produse si politica de preturi.

Citeste si:

Petrom a raportat in primele noua luni un profit net de 1,548 miliarde de lei (460 de milioane de euro), cu 22% mai mic decit cel din aceeasi perioada din 2006, motivele invocate fiind aprecierea monedei nationale in raport cu euro si dolarul si cresterea pretului la titei.

Actionarul majoritar al Petrom este grupul austriac OMV, cu 51,01%. OMV a preluat participatia majoritara de la stat in anul 2004 printr-o tranzactie de 1,5 miliarde de euro, sub forma de achizitie directa de actiuni si majorare de capital.