Potrivit Cotidianul, In topul preferintelor retailerilor continua sa fie si anul acesta Moscova, urmat de St. Petersburg (locul trei anul trecut), Praga (locul doi in 2006), Bratislava, Ljubljana si Sofia (cu doua locuri mai sus). De altfel, conform studiului Cushman&Wakefield, 39% dintre retailerii chestionati au declarat ca Europa de Est ofera cele mai bune oportunitati de afaceri in urmatorii 5 ani, aceasta regiune fiind urmata de Europa Centrala (36%), Europa de Vest si de Nord (30%), in timp ce Europa de Sud stirneste interes pentru 12% dintre marii comercianti. Studiul a fost realizat prin intervievarea a 250 de companii de retail, reprezentind 19 sectoare de activitate, din 23 de state, inclusiv Romania.

Majoritatea retailerilor (39%) au declarat in studiu ca Europa de Est ofera cele mai bune oportunitati de afaceri in urmatorii cinci ani, urmata de Europa Centrala (36%), Europa de Vest si de Nord (30%), in timp ce Europa de Sud se situeaza pe ultimul loc cu 12%. Peste 20% dintre retailerii intervievati au declarat ca spatiile inchiriate sunt cuprinse intre 301 si 500 metri patrati. Media spatiilor inchiriate este mai mare pentru Europa de Vest si de Nord - 1.162 metri patrati si mai mica pentru Europa de Sud - 688 metri patrati). Europa de Est se situeaza la mijloc, dar mai aproape de tarile vestice si nordice.