Daiso, unul dintre cele mai mari lanturi internationale de magazine cu pret unic de vinzare, a ales Romania pentru intrarea pe piata europeana.
Daiso, liderul segmentului de magazine cu pret unic de vinzare din Japonia, va intra in marile centre comerciale cu aproximativ 30.000 de produse, toate la pretul de 5 lei. Retailerul si-a deschis deja primul magazin la Pitesti, in urma unei investitii de 450.000 de euro, dintre care 200.000 de euro pentru amenajarea spatiului de vinzare si restul pentru asigurarea stocului de produse. In urmatorii trei ani insa, japonezii vor sa ajunga la un lant de cel putin 40 de magazine.

„Pina la finele acestui an vom avea doua magazine - cel de la Pitesti si inca unul la Galati. Avem in vedere si Bucurestiul, dar nu am stabilit cind“, ne-au declarat reprezentantii companiei. Acestia estimeaza ca la finele lui 2008 vor vinde de 5-10 milioane de euro, totul depinzind de numarul de magazine. In 2008, investitiile companiei pe piata autohtona vor totaliza in jur de 5 milioane de euro, urmind sa se deschida cel putin 10 magazine noi. „Potentialul acestui segment de retail este foarte mare pe piata locala. De aceea ne propunem ca in urmatorii ani sa investim in extinderea accelerata a retelei de magazine“, a explicat Dan Rus, director executiv Daiso Shop Romania.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.