Achizitionarea lantului de supermarketuri Artima de catre Carrefour Romania face parte din strategia de extindere a retailerului francez in tara. Carrefour va patrunde astfel si in orasele mici unde nu pot fi deschise hipermarketuri, au declarat pentru NewsIn reprezentantii lantului de magazine

"Strategia de extindere a grupului pe segmentul de supermarket este una adoptata si in alte tari unde Carrefour este prezent. Este o etapa importanta in expansiunea Carrefour pe piata din Romania. Sunt anumite zone sau orase in care este mai usor de intrat cu formatul de supermarket. In orasele mici, unde nu vor fi hipermarketuri, supermarketurile vor fi foarte bine primite. Forta grupului Carrefour la nivel comercial si servicii, va aduce si pe segmentul de supermarket numeroase avantaje consumatorului final" sustin reprezentantii Carreforur Romania.

Carrefour Romania a semnat un acord de preluare a lantului de supermarketuri Artima, pentru 55 milioane de euro, cu scopul de a-si consolida pozitia de piata. Reteaua Artima opereaza 21 de magazine, concentrate in vestul tarii, cu o suprafata totala de vanzari de 21.000 de metri patrati, care se vor adauga unei suprafete de circa 80.000 metri patrati spatiu comercial operat de Carrefour in tara. (un hipermarket Carrefour are de in mod normal o suprafata cuprinsa intre 8.000 si 10.000 metri patrati).

Artima Retail Investment Company a fost creata de omul de afaceri Florentin Banu in 2001, iar in martie 2005, Polish Enterprise Fund V a preluat in proportie de 100% actiunile Artima, pentru 17 milioane euro. Polish Enterprise Fund V este un fond cu capital privat administrat de Enterprise Investors.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.