Agentiile de publicitate BV McCann Erickson Romania si Grey Bucharest au castigat cate un trofeu Golden Watch la categoria Advertising Campaigns. BV McCann Erickson Romania a castigat un Golden Watch pentru lucrarea "Sprite Icstrim - Help Line", realizata pentru Sprite. La aceeasi categorie, Grey Bucharest a castigat un trofeu pentru campania "Save the trees", realizata pentru Agentia de Monitorizare a Presei (AMP).

Webstyler a castigat un Silver Drum la categoria Interactive cu campania "Alo... 322? Vreau presedintele inapoi!", realizata pentru presedintele Traian Basescu cu ocazia referendumului de demitere.

Starcom Media Romania a castigat un Silver Drum la categoria Media pentru lucrarea "1 in 8 Women", realizata pentru Avon, lucrare ce a castigat in acest an si trofeul Silver Lion la cel mai prestigios festival de publicitate din lume, Cannes Lions.

Agentia romaneasca Graffiti BBDO a castigat doua trofee la categoria Open Ad Golden Drum Ideas, care premiaza cea mai buna idee dintr-o campanie. Graffiti BBDO a obtinut marele trofeu Open Ad Golden Drum Big Idea Award si premiul OpenAd Print, ambele fiind castigate cu aceeasi lucrare, "The Guide".

Citeste si:

Agentia romaneasca Friends Advertising a castigat de asemenea, un trofeu, Open Ad Golden Drum Ideas. Friends Advertising a obtinut premiul OpenAd TV, pentru lucrarea "Girl".

Celelalte premii ale festivalului international de publicitate Golden Drum 2007, pentru categoriile Press, Outdoor, TV, Radio si Studio Drum, precum si trofeul Golden Rose pentru Agentia anului, vor fi decernate in a doua seara a galei, care se va desfasura vineri.

Prima seara a galei festivalului Golden Drum 2007, cel mai mare festival de publicitate din Europa Centrala si de Est, a avut loc ieri, la Portoroz, in Slovenia. Competitia, aflata la a 14-a editie, se desfasoara in perioada 14 - 19 octombrie.