PROMISIUNI. Pentru inceput, atacam piata exterma a turismului cu promisiunea ca pana la finele anului vom avea un centru de informare turistica functional la fostul restaurant Sincron, o brosura si o noua Directie pentru dezvoltarea turismului, infiintata in cadrul Primariei Capitalei. "Momentan nu stim exact ce evenimente culturale se vor organiza anul viitor, desi toate aceste informatii ar trebui transmise deja, pentru a fi incluse in ghidurile de promovare internationale. La noi exista o foarte mare lipsa de comunicare intre factorii implicati in turism", a declarat Dragos Michael Anastasiu.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro