Premierul a argumentat ca Tarom nu stie sa "profite de dezvoltarea traficului", prin urmare ruta Bucuresti-NewYork este acoperita doar de o companie privata (Delta Air Lines n.r.). Tariceanu si-a exprimat indoiala - intrebat fiind cand va introduce Tarom o ruta Bucuresti - Lisabona - ca acest lucru se va intampla. "Cand Tarom va avea mai multe avioane... sigur ca da. Insa am o temere ca nu va reusi sa faca acest lucru, pentru ca Tarom este exemplul care arata ca o companie de stat nu poate functiona dupa standardele unei companii private".
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro