Noaptea la cumparaturi! Acest lucru ar putea deveni in curand realitate, suedezii de la IKEA luand in calcul si deschiderea magazinului din zona comerciala Baneasa si pe timpul noptii, macar o data pe luna.

"Nu excludem nici varianta organizarii de evenimente de genul «Noaptea IKEA» pentru consumatorii care nu au timp sa viziteze magazinul pe timpul zilei sau in weekend", a declarat Cornel Oprisan, retail manager IKEA Romania. Potrivit acestuia, clientul care ar opta sa-si faca cumparaturile in toiul noptii ar fi un tip non-conformist, care vrea sa-si petreaca o noapte in mod inedit.

Un brasovean si-a cumparat produse de 24.000 de lei

Citeste si:

Aceasta decizie ar putea fi luata pentru a veni in intampinarea tuturor persoanelor care vor sa viziteze magazinul IKEA, dar nu au timp la dispozitie. in plus, ar fi metoda de a mai reduce afluxul continuu de oameni cu care s-a confruntat magazinul de la deschidere si pana in prezent.

Magazinul IKEA a fost vizitat de 300.000 de oameni. "Media zilnica a clientilor cumparatori este de 6.000-8.000, iar probabilitatea ca numarul acestora sa atinga un milion pana la sfarsitul anului are sanse de 90% sa se concretizeze. in aceasta situatie inseamna ca numarul vizitatorilor va ajunge la 2,5 milioane", a precizat Oprisan. Timpul mediu pe care un client il petrece in magazin este de aproximativ doua ore.

Majoritatea vizitatorilior sunt din Capitala, dar si din orasele invecinate, precum Ploiesti, Brasov, Pitesti, Targoviste, si chiar Iasi, Tulcea si Constanta. Cumparaturile de peste 10.000 de lei sunt o constanta la IKEA. "Am avut si un caz in care o persoana fizica din Brasov a tras tirul si l-a umplut cu produse in valoare de 24.000 lei. Practic si-a cumparat mobila pentru toata casa", a precizat Oprisan. Cea mai mare valoare inregistrata pe un bon este de 14.500 lei, pe el fiind incluse produse de mobilier pentru toate camerele, inclusiv accesorii si decoratiuni.