Fenomenul Logan" a capatat proportii in conditiile in care cererea de masini accesibile ca pret este in continua crestere, in special pe pietele emergente. Constructorii auto au inceput sa acorde prioritate masinilor ieftine, din sectorul "compact" sau "supermini", in care a fost inclus si modelul Dacia Logan.
Strategii de la Renault au gasit, se pare, "formula de aur" a ecuatiei dimensiuni-dotari-pret, iar succesul de piata al modelului Logan devine o strategie adoptata si de alti mari producatori auto.
Dacia Logan, sub design-ul sau uracios, ascunde o stralucita regandire a metodelor de asamblare mai vechi, manuale. Componentele suspensiei sunt moderne, dar elementele de caroserie sunt sudate de muncitori, si nu de roboti, cum s-ar lucra intr-o fabrica vest-europeana ori japoneza.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro