"Prin achizitia Grupului de Presa Catavencu de catre Realitatea Media s-a constituit Grupul Realitatea-Catavencu. Cifra de afaceri a noului grup la finalul lui 2007 urmeaza sa fie in jurul a 40 de milioane de euro, cu 80% mai mare decit cifrele de afaceri cumulate ale celor doua organizatii la finalul lui 2006", a declarat directorul general al Grupului Realitatea-Catavencu, Sorin Enache.

Compania va lansa, in lunile urmatoare, inca trei posturi de televiziune, Romantica, Wedding Channel si Cooking Channel, doua statii radio in Bucuresti, doua publicatii de business, dintre care una va fi un cotidian, si prima revista glossy de shopping gratuita, "J’adore". De altfel, in mai putin de un an, grupul si-a marit portofoliul cu o televiziune de business, The Money Channel, o agentie de stiri, NewsIn, doua noi publicatii, "Bilant" si "Psihologia Azi", si un produs online, IQads.