Potrivit unui studiu realizat de compania Thinkbig Franchise Consultants pentru revista "Investitii&Profit" cea mai scumpa franciza romaneasca este Sheriff’s. Primul fast-food sub acest nume a fost deschis in Bucuresti in 1995, in prezent fiind doar doua locatii. Este o franciza destul de costisitoare, deoarece este construita pe un concept ce necesita destul de multe investitii. Taxa de franciza este de aproximativ 15.000 de euro (pentru preluarea marcii). Investitia este de 150-200.000 de euro, insa prin optiunea de leasing la echipamente se reduce substantial.

Coafura cu staif

Salonul de coafura Gett’s Hair Studio detine in acest moment o singura unitate in incinta Hotelului Marriott, serviciile oferite fiind de coafura, cosmetica, manichiura, pedichiura. Se implica in prezentari de moda, festivaluri, videoclipuri sau se ocupa de imaginea unor vedete autohtone. Beneficiul principal al francizatului: cel mai bine cunoscut nume in coafura din Romania. Taxa de franciza este aproximativ 25.000 de euro (dar este posibil sa mai scada), insa investitia variaza foarte mult, ajungind undeva intre 100.000 si 250.000 de euro.

Citeste si:

Service de brand

Sama Service Grup este o companie de succes autohtona care ofera servicii posesorilor de autovehicule (vinzari de anvelope si prestari de servicii in acest domeniu). Dupa o experienta de 13 ani in acest domeniu, Sama Service a decis in anul 2005 sa ofere celor care doresc sansa de a-si dezvolta propria afacere de succes.