Statul planuieste sa infiinteze Compania "Aeroporturi Bucuresti", prin fuziunea aeroporturilor Otopeni si Baneasa, in ciuda opozitiei fatise a mai multor forte economice care isi desfasoara activitatea in acest spatiu. Cele mai vehemente reactii vin din partea sindicatului din Baneasa, dar si a unuia dintre actionarii semnificativi ai viitoarei companii: Fondul Proprietatea.

Unul dintre cele mai controversate proiecte de hotarare promovate anul acesta de catre Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului va ajunge in curand pe masa guvernului, insa initiatorii nu au tinut cont de anumite voci care s-au opus promovarii proiectului. Miza fuziunii este, in primul rand, una imobiliara, afirma reprezentantii angajatilor.

De altfel, acesta este si motivul pentru care organizatia sindicala a inaintat un raport prin care solicita avizarea negativa a proiectului. In raport se arata, pe de-o parte, ca fuziunea aeroporturilor "nu a avut la baza un studiu de fezabilitate sau vreo analiza care sa evidentieze pozitionarea pe piata a celor doua unitati". Pe de alta parte, "s-ar confirma unele intentii ascunse care ar duce in final la desfiintarea aeroportului Baneasa".