Aproape jumatate de milion de telespectatori se uita, in medie, la posturile specializate. Piata posturilor TV specializate, desi foarte aglomerata, are succes la romani. Indiferent daca este vorba de televiziuni de stiri, muzicale sau de stiinta, fiecare are cel putin cateva mii de telespectatori (rentabilitatea economica a unora dintre ele se poate pune sub semnul intrebarii).
Stirile iau caimacul
Nevoia de informatii a romanilor alimenteaza audienta celor trei canale dedicate: Realitatea TV (Sorin Ovidiu Vintu), N 24 (fratii Micula) si Antena 3 (familia Voiculescu). In perioada 1-24 mai, audienta medie a Realitatii in mediul urban s-a ridicat la 81.000 de telespectatori pe minut (0,7%). Antena 3 a reusit o medie de 34.000 de telespectatori, iar televiziunea fratilor Micula a fost urmarita, in medie, de 15.000 de oraseni.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro