Serviciul de telefonie fixa EUfonika, lansat de compania Combridge SRL Sfantu Gheorghe in urma cu doua luni, are in prezent peste 10.000 de clienti. Obiectivul companiei pentru acest an este atingerea unui numar de 100.000 de clienti, a declarat ieri directorul general al companiei, Levente Csenteri.

Aceasta cifra, data publicitatii in premiera de Wall-Street in urma cu trei saptamani, reprezinta 10 procente din nivelul estimat de companie pentru a trece pe profit.

"In acest moment, numarul clienti inregistrati sau traficul acestora in retea nu aduce profit, acest lucru urmand sa se intample odata cu depasirea pragului de 100.000 de clienti", a apreciat Csenteri.

In ceea ce priveste veniturile companiei in Romania, Levente Csenteri estimeaza pentru acest an o dublare fata de anul trecut.

Noul serviciu a fost lansat in urma cu doua luni de catre Combridge, subsidiarul roman al Magyar Telekom, ca o consecinta fireasca a liberalizarii pietei de telecomunicatii din Romania. Maghiarii vor miza pe preturi favorabile asigurate de tehnologia IP si reteaua Next Generation Network.

Serviciul Eufonika poate fi accesat deocamdata prin reteaua Romtelecom, oficialii Magyar Telekom neexcluzand varianta extinderii unor parteneriate cu operatori de telecomunicatii alternativi.

Potrivit oficialului companiei, din totalul de clienti persoane fizice ai serviciului, 20% sunt din Bucuresti, 19% din orasele Cluj, Timis si Hunedoara, iar cea mai mare pondere, respectiv 61%, o au clientii din alte zone ale tarii, inclusiv cele rurale, unde operatorii alternativi de telefonie fixa nu sunt inca prezenti.

Din punct de vedere al grupelor de varsta, peste 70% din clientii inregistrati au varsta de peste 40 de ani, acestea fiind persoanele care folosesc cel mai mult posturile de telefonie fixa.

"In comparatie cu felul in care a evoluat serviciul EUfonika in alte tari, ma declar multumit de cum a fost inceputul acestui business in Romania," a mentionat Csenteri.

Serviciul EUfonika se bazeaza pe tehnologia VoIP (Voice over Internet Protocol - voce pe suport Internet ) si este accesibil prin tastarea unui cod (1688) pentru selectarea transportatorului.

Pentru clientii persoane juridice, Combridge a lansat serviciul EUfonika BusinessCall, care se poate utiliza prin intermediul unor solutii tehnice specifice care vor fi instalate de companie, fara a fi nevoie de tastarea codului.


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.