Una dintre afacerile care presupun investitii minime este infiintarea unei firme specializate in organizarea de evenimente, spre exemplu conferinte, traininguri, congrese, sedinte, concerte private pentru companii, petreceri aniversare in firme, campanii de sampling pentru clienti etc. Interesul firmelor de a-si externaliza aceste preocupari este mare, deoarece acestea nu sint specializate in aceasta directie si ating o productivitate sporita daca isi angreneaza angajatii in activitati in domeniile in care sint pregatiti.

Puncte slabe, puncte tari

Deschiderea unei firme specializate are avantaje certe. Astfel, aceasta este usor de pornit pentru ca nu exista costuri fixe mari, iar numarul clientilor pentru astfel de servicii va fi in continua crestere. Companiile cu acoperire regionala sau nationala vor fi mai deschise la colaborari cu firme de dimensiuni mici, in ceea ce priveste evenimentele speciale, deoarece strategiile de promovare le vor diferentia de concurenta. Din pacate, afacerea presupune un anume nivel superior de expertiza in domeniu, spre exemplu turism de afaceri, relatii publice etc. si de aceea este accesibila numai celor care au experienta in acest domeniu. Uzura este ridicata atit pentru antreprenor, cit si pentru angajati, iar lucrul cu calendare stricte si termene-limita face ca aceasta afacere sa fie una in care se poate gresi putin sau deloc.