Cu toate ca anul 2004 nu s-a putut compara cu 2003 in ceea ce priveste febra romanilor dupa electrice si electrocasnice in rate, Altex a obtinut anul trecut vinzari de peste 170 milioane de euro, cu 25% mai mult decit in 2003.

Compania Altex, care include retelele de magazine Altex, Altex Megastore si Media Galaxy a incheiat anul precedent cu vinzari de peste 170 milioane euro, se arata intr-un comunicat al companiei. Astfel, comparativ cu anul trecut, cind societatea a anuntat venituri de 136 milioane de euro, vinzarile companiei au crescut cu 25%. Rata profitabilitatii companiei a fost de 4%, rezultat apreciat de Altex ca fiind unul bun pentru aceasta industrie la nivelul anului 2004. "Profitabilitatea din 2004, calculata ca raport intre profitul net si cifra de afaceri, a fost mai redusa comparativ cu 2003, care a fost un an de exceptie, dar mai ridicata fata de 2002", a explicat Dan Ostahie, presedintele si proprietarul grupului Altex. Potrivit acestuia, Altex isi propune sa mentina rata de profit in urmatorii doi ani, iar vinzarile sa depaseasca 250 milioane euro in 2006. Pentru anul acesta, managerii de la Altex isi propun un volum al vinzarilor de peste 220 milioane euro, cu aproape 30% mai mult decit in 2004.

Una din cele mai importante operatiuni ale Altex de anul trecut a fost lansarea conceptului Media Galaxy, magazine de produse electronice, electrocasnice si IT&C. Pentru acest an, cel mai important obiectiv al Altex este lansarea propriei companii de credit de consum.