Murfatlar, cel mai important producator de vin din Romania, a realizat in 2005 o cifra de afaceri de 30 de milioane de dolari, fata de 25 milioane de dolari cat a inregistrat cu un an in urma.

Murfatlar este lider pe piata de vinuri cu o cota de 32%. Altfel spus, una din 3 sticle cumparate in Romania este Murfatlar. De la albe la rosii si de la seci la dulci, vinurile Murfatlar acopera gama cea mai larga de produse. Mai mult de 60% din vinurile rosii consumate in Romania poarta marca Murfatlar, producator ce exporta sub eticheta proprie in peste 15 tari, printre care USA, Marea Britanie, Germania, Finlanda, Danemarca, Israel si Japonia.

"Pana de curand ne-am concentrat pe consolidarea pozitiei de lider a companiei pe piata interna. Odata atins acest obiectiv, eforturile noastre se vor indrepta intr-un procent ceva mai ridicat decat pana acum pe export si dezvoltarea acestui segment. Intentionam sa trecem peste granitele pietelor etnice, traditionale si sa atacam si restul segmentelor de piata, cele ale vinurilor tinere, seci, moderne. Pietele noi vizate sunt China si Rusia", sustine Radu Morar, Director de Marketing Murfatlar.

Murfatlar a crescut in fiecare an consolidandu-si pozitia de lider pe piata de vinuri. S-a plecat de la o cota de piata de 19% in 2001, in 2002 s-a ajuns la 24 %, in 2003 la 28%, in 2004 la 31%, iar in 2005 la 32 %. Murfatlar este de patru ani lider al pietei autohtone de vin, timp in care s-a detasat categoric de ceilalti producatori prin sumele investite in tehnologie (9 milioane de dolari in 4 ani), prin numarul de branduri scoase pe piata, prin investitiile in studii de piata si in bugete de publicitate (5 milioane de dolari, la rate card, in 2005).


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.