Response International, companie specializata in consultanta in resurse umane si training, lanseaza in premiera pe piata romaneasca programul de simulare in domeniul afacerilor STORE WARS. Evenimentul de lansare este sponsorizat de Coca-Cola Romania. Sesiunea demonstrativa se va desfasura pe parcursul a doua zile, fiind varianta condensata a programului ce va fi oferit incepand din acest an si companiilor din Romania. Acest program a fost creat in 1990 de catre Marcel Corstjens - autor, si Dariusz Kepczynski - programator, pentru INSEAD, una din primele cinci scoli de business din lume.

Folosit de zeci de companii din Top Fortune 500, cu o baza de utilizatori mai mare de 10.000 de manageri din toata lumea, STORE WARS contribuie esential la intelegerea mai profunda si la utilizarea adecvata a conceptelor esentiale industriei bunurilor de larg consum. Printre companiile care au utilizat simularea cu ajutorul programului STORE WARS pot fi mentionate: Unilever, Philip Morris, Master Foods, BAT, BP, Sara Lee, Molnlycke, Nestle, South African Breweries, Ahold, Metro, Hewlett Packard. Mediul controlat in care aceste sesiuni au loc minimizeaza riscurile luarii unor decizii gresite intr-o situatie de piata reala, in care consecintele financiare ar putea deveni importante pentru oricare dintre companiile care evolueaza intr-un asemenea mediu competitiv.


Despre autor:

Romania Libera

Sursa: Romania Libera


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.