AT&T
Pe locul al zecelea se afla operatorul de telecomunicatii AT&T, brandul acestuia fiind estimat la 44,5 miliarde de euro, scrie Wall-Street.ro.
AT&T este singura marca din top zece care a scazut in 2012, ea diminuandu-si valoarea de brand cu 0,1%.
In 2011, AT&T s-a clasat pe locul al saptelea in topul Eurobrand.
Johnson&Johnson
Pe pozita a noua, in urcare cu doua locuri comparativ cu 2011, se afla Johnson&Johnson, brandul farmaceutic fiind evaluat la 44,6 miliarde de euro.
Valoarea marcii a crescut in acest an cu aproximativ 5,5%.
McDonald’s
McDonald’s este brandul care ocupa locul al optulea in clasament, cu o valoare estimata la circa 45,8 miliarde de euro.
Anul trecut lantul fast-food se afla pe pozitia a sasea.
Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro