Romtelecom si RCS&RDS, cei mai importanti doi operatori de pe piata locala de telecomunicatii, au castigat drepturile de difuzare pentru meciurile din UEFA Champions League, pentru urmatoarele trei sezoane, 2012-2015.
Potrivit unui comunicat remis de Romtelecom, "castigarea acestor drepturi de catre cele doua companii se va concretiza in difuzarea competitiei atat pe Dolce Sport, cat si pe canalele dedicate ale celuilalt operator, ceea ce va permite unui numar mai mare de clienti pasionati de sport sa poata urmari meciurile celei mai importante competitii fotbalistice intercluburi din Europa".

Drepturile includ difuzarea tuturor meciurilor fie in direct, fie in reluare, precum si rezumatele din serile de marti si miercuri, ca si magazinul saptamanal "UEFA Champions League". Meciurile sunt produse HD. In serile in care exista mai multe meciuri la aceeasi ora, acestea vor fi programate atat pe canalul HD, cat si pe cele SD, se mai spune in comunicatul citat de MEDIAFAX.

In comunicat, Romtelecom precizeaza ca aceasta asociere are la baza optimizarea costurilor. "In primul rand, vorbim despre optimizare de costuri, avand in vedere ca operam pe o piata cu o competitie foarte ridicata si un nivel al venitului mediu per utilizator foarte scazut. Apoi, consideram ca este in beneficiul mai multor clienti sa aiba acces la acest produs TV de supercalitate", se spune in comunicat.

In privinta impartirii optiunilor intre Romtelecom (Dolce Sport) si RCS&RDS (Digi Sport), in comunicat se spune ca Romtelecom si RCS&RDS au aceleasi optiuni. "Astfel, aceleasi meciuri pot fi vazute in acelasi timp de abonatii celor doua platforme, in functie de programele acestora", se mai spune in comunicat.

In ceea ce priveste elementul diferentiator al Romtelecom, fata de competitorul RCS&RDS, in comunicat se spune: "Consideram ca de la bun inceput Dolce Sport si-a asumat responsabilitatea de a face o diferenta sesizabila pe piata de profil, promovand exclusiv calitatea si performanta, de la competitiile difuzate la nivelul discursului de talk-show sportiv si pana la echipa redactionala. Vom continua sa pastram aceste elemente diferentiatoare, reflectate atat in calitatea continutului, cat si in standardele analizei sportive si credem ca publicul apreciaza aceasta abordare".

Citeste si:
Veniturile Telekom in Romania au scazut usor anul trecut
Veniturile Telekom in Romania...

In ceea ce priveste costurile asumate de ambele companii, Romtelecom spune ca suma oferita nu va fi facuta publica, insa da asigurari ca este vorba "de niste costuri pertinente pentru un produs superpremium de televiziune".


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.