Reprezentantii ADAC au efectuat teste cu raze X asupra anvelopelor, in urma carora s-a constatat ca incercarile anterioare de evitare a obstacolelor, efectuate cu aceeasi masina, au afectat corzile de sirma din cadrul pneului. Anvelopele au fost analizate si de producator, care a afirmat ca uzura acestora a fost mai profunda decit se putea observa cu ochiul liber. "Acest tip de defectiuni aparute la o anvelopa nu ar fi putut proveni decit in urma testelor efectuate si nu poate surveni in cazul unei utilizari normale a vehiculului pe drum. Dupa testele intreprinse la scurt timp de catre Renault si de catre altii, la care s-au folosit cauciucuri noi, Logan nu s-a mai rasturnat", se mai spune in comunicatul ADAC.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Early Game Ventures Fund II - 60 de milioane de euro pentru startup-uri
Sursa: start-up.ro
-
TEILOR lansează DAAR: bijuterii cu diamante create în laborator
Sursa: green.start-up.ro
-
Se va mai scumpi berea artizanală? Ce spune Alexandru Bănescu, producătorul...
Sursa: retail.ro
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
OTP România anunță profit de 2 milioane de lei în T1 2024
Sursa: futurebanking.ro
-
Sebastian Dobrincu și Ioana Ignat s-au despărțit, după 3 ani de relație!
Sursa: kudika.ro
-
Limuzina de aproape șapte metri a lui Putin va fi produsă în fosta uzină...
Sursa: wall-street.ro