Tot din 2010, Romania va fi prezenta in cataloagele tour-operatorilor germani Der Tour GmbH & Co KG, cu un tiraj de 350.000 exemplare, si ale ITS / REWETOURISTIK GmbH, cu un tiraj de 2 milioane de exemplare.
Cataloagele vor fi disponibile, de asemenea, in cele peste 10.000 agentii revanzatoare ale celor doi operatori.
In acest fel, se asigura o vizibilitate sporita a ofertei romanesti de turism pe piata germana si accesul direct al consumatorilor germani de turism la informatii despre Romania ca destinatie turistica.
De asemenea, Ministerul Turismului a negociat cu Air Berlin operarea, incepand cu anul 2010, a unei curse charter low-cost pe Aeroportul International Mihail Kogalniceanu din Constanta.
Prezenta acestei companii aeriene in Romania echivaleaza cu revitalizarea litoralului romanesc ca destinatie turistica pe piata germana.
TUI a parasit Romania in 2007, criticand dur litoralul romanesc.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mai multe hoteluri de pe litoralul bulgăresc ar putea rămâne închise din...
Sursa: wall-street.ro