Chiar daca in ultimele doua luni retailerii au asaltat cumparatorii cu reduceri considerabile de preturi, magazinele marilor brand-uri, cu o activitate ce se intinde pe o perioada de timp mai mare de un an, au raportat rezultate negative.
Astfel, cu doar cateva saptamani inainte de inceperea perioadei de cumparaturi pentru sarbatori, retailerii se pregatesc pentru ceea ce se anunta a fi unul dintre cele mai slabe sezoane din ultimele decenii.
Stii in ce masura este afectat judetul tau de criza? Descopera HARTA CRIZEI ECONOMICE
Despre autor:
Citeste articolul integral in YourMoney
Sursa: YourMoney
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro