YouTube a anuntat ca, pe langa clipurile scurte deja existente pe site, va gazdui episoade in marime normala ale diferitelor programe de televiziune pentru a genera venituri din publicitate, anunta Wall Street Journal.
Site-ul detinut de Google a anuntat ca noul program va incepe cu show-uri de televiziune de la CBS Corp, cum ar fi "The Young and the Restless" ("Tanar si nelinistit"), "90210", "Dexter" si "Californication". YouTube a anuntat ca este in discutii si cu alti parteneri media, dar a refuzat sa dezvaluie numele acestora.

Gigantul planuieste sa inceapa vanzarea de spoturi publicitare care vor rula inainte, in timpul si la finalul episoadelor postate. Furnizorii de continut, cum ar fi CBS, vor fi cei care vor avea optiunea de a vinde publicitate, YouTube urmand a incasa o parte din veniturile astfel mediate.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.