HotSpot e o noua functie adaugata popularelor statistici pe care cel mai popular serviciu de sharing video din lume, YouTube le ofera inca din luna martie. Aceasta retine, analizeaza si afiseaza cele mai "fierbinti" momente ale unui clip, datele obtinute putandu-i ajuta pe creativi sa inteleaga mai bine gusturile internautilor si sa le serveasca cum se cuvine. Si, daca e cazul, sa refaca un montaj conform asteptarilor publicului.
HotSpot se bazeaza pe momentele cele mai derulate si pe secunda (esentiala) in care un spectator ia decizia sa trimita prietenilor sai un anumit link. Unealta promite sa devina ceva obisnuit atat pentru producatorii cat si pentru consumatorii de media.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro