„Campania se doreste a fi mai mult decat comunicarea unui produs, prin componenta educationala pe care o include. Incurajam soferii auto care au grija de bunul pe care il asigura si implicit de propria viata, care nu se aventureaza in trafic si nici nu isi fac un scop in sine din a deschide nenumarate dosare de daune. Ne dorim practic sa incurajam un comportament responsabil in trafic, prin acordarea unor beneficii reale conducatorului prudent”, a declarat Radu Ionescu, Sef Birou Asigurari Auto Generali Asigurari.
„Targetul campaniei il reprezinta toate persoanele posesoare de autovehicule, dar ne adresam, in special, celor cu varsta cuprinsa intre 27 si 45 de ani, in egala masura barbati si femei. Ii avem in vedere pe cei dornici sa afle mereu lucruri noi, pentru care confortul personal este mai important decat moda si care achizitioneaza doar ceea ce le este util. Pentru ei, asigurarea este foarte importanta in cazul aparitiei unor evenimente nedorite, incheierea unei polite presupune implicare si este rezultatul unui proces rational. Pe de alta parte, cauta companii care ofera servicii de calitate”, a completat Daniela Casapu, Head of Marketing and Communication Generali Asigurari.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro