La nivel mondial, acest fenomen a cunoscut un boom fara precedent, tot mai multi intreprinzatori alegand sa investeasca intr-un domeniu cu reale sanse de dezvoltare si de diversificare. Cu toate acestea, in Romania, interesul barbatilor pentru serviciile de ingrijire este inca unul foarte scazut in comparatie cu cel al italienilor, francezilor sau englezilor.

“Deocamdata diferenta este mare, 35% dintre barbatii din Italia intre 25 si 40 de ani folosesc in mod curent servicii de cosmetica, altele decat cele care la noi sunt considerate de baza", declara Alexandru Ciucu, unul dintre actionarii “Tata si Fiul”.


Majoritatea celor care apeleaza in mod frecvent la astfel de servicii este formata din barbati cu o situatie financiara foarte buna, care se expun prin prisma profesiei unui anumit public si a caror imagine conteaza nu doar din punct de vedere personal, cat, mai ales, profesional.

"In general, barbatii care trec pragul salonului Expert Barbers sunt oameni de afaceri, diplomati, oameni politici, artisti, sau copiii lor, o proportie mai mare de 50 la suta constituind straini care s-au stabilit in Bucuresti pentru o anumita perioada de timp". Totodata, Dan Gulea este de parere ca principala cauza a faptului ca romanii frecventeaza mai rar acest tip de saloane este aceea ca statutul financiar nu le-o permite.

Detalii despre servicii si preturi gasiti aici.