Chiar daca se stie ca femeile sunt cele care aloca sume imense de bani pentru a-si imbunatati aspectul fizic, in ultimii ani barbatii au inceput sa manifeste un interes tot mai mare pentru serviciile de ingrijire si cosmetica. In consecinta, o noua nisa a luat nastere pe piata de profil: cea a saloanelor care ofera servicii de ingrijire si de cosmetica exclusiv pentru barbati.

La nivel mondial, acest fenomen a cunoscut un boom fara precedent, tot mai multi intreprinzatori alegand sa investeasca intr-un domeniu cu reale sanse de dezvoltare si de diversificare. Cu toate acestea, in Romania, interesul barbatilor pentru serviciile de ingrijire este inca unul foarte scazut in comparatie cu cel al italienilor, francezilor sau englezilor.

“Deocamdata diferenta este mare, 35% dintre barbatii din Italia intre 25 si 40 de ani folosesc in mod curent servicii de cosmetica, altele decat cele care la noi sunt considerate de baza", declara Alexandru Ciucu, unul dintre actionarii “Tata si Fiul”.

Majoritatea celor care apeleaza in mod frecvent la astfel de servicii este formata din barbati cu o situatie financiara foarte buna, care se expun prin prisma profesiei unui anumit public si a caror imagine conteaza nu doar din punct de vedere personal, cat, mai ales, profesional.

"In general, barbatii care trec pragul salonului Expert Barbers sunt oameni de afaceri, diplomati, oameni politici, artisti, sau copiii lor, o proportie mai mare de 50 la suta constituind straini care s-au stabilit in Bucuresti pentru o anumita perioada de timp". Totodata, Dan Gulea este de parere ca principala cauza a faptului ca romanii frecventeaza mai rar acest tip de saloane este aceea ca statutul financiar nu le-o permite.

Detalii despre servicii si preturi gasiti aici.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.