In 2007, studiourile inscrise in Asociatia Filmelor din America (Motion Picture Association of America-MPAA) si subsidiarele lor au cheltuit 754 de milioane de dolari pentru reclamele online ale filmelor. Pana in 2012, aceasta cifra va creste la 2,4 miliarde de dolari, scrie eMarketer.

Potrivit previziunilor eMarketer, anul trecut canalele online au reprezentat aproximativ 5% din totalul reclamelor pentru film, dar pana in 2012 procentul va ajunge la 13,2%.

“Nu doar publicitatea online pentru filme are o curba de cheltuieli rapida, chiar si canalele de marketing folosite de studiouri sunt in expansiune”, a declarat Paul Verna, senior analist la eMarketer si autorul noului raport numit “Marketingul Filmelor Digitale: O convergenta de continut, aparatura si servicii”.

“Astazi, practic orice campanie de marketing se bazeaza pe canale media traditionale sau noi, cu aplicatii cum ar fi profilurile retelelor sociale, gadget-urile si recomandarile motoarelor de cautare care au devenit parte integrala a mixului”.