Potrivit previziunilor eMarketer, anul trecut canalele online au reprezentat aproximativ 5% din totalul reclamelor pentru film, dar pana in 2012 procentul va ajunge la 13,2%.
“Nu doar publicitatea online pentru filme are o curba de cheltuieli rapida, chiar si canalele de marketing folosite de studiouri sunt in expansiune”, a declarat Paul Verna, senior analist la eMarketer si autorul noului raport numit “Marketingul Filmelor Digitale: O convergenta de continut, aparatura si servicii”.
“Astazi, practic orice campanie de marketing se bazeaza pe canale media traditionale sau noi, cu aplicatii cum ar fi profilurile retelelor sociale, gadget-urile si recomandarile motoarelor de cautare care au devenit parte integrala a mixului”.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro