Criza prin care trece in prezent industria aeriana face ca dezvoltarea economica a oraselor mici, care si-au construit economia in jurul acestei industrii, sa devina nesigura.
Una dintre strategiile pe care operatorii low cost le-au dezvoltat de-a lungul istoriei destul de scurte a acestei industrii este promovarea destinatiilor mici, in schimbul unor taxe pe care le primesc din partea orasului respectiv care este promovat si pe site-ul companiei aeriene respective, potrivit International Herald Tribune.
Un astfel de exemplu este Granada, un mic orasel din provincia spaniola Andaluzia, situat la 30 de minute de mers cu masina de Marea Mediterana.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro