In anii electorali, companiile de outdoor au toate suporturile publicitare ocupate. Asta chiar si in conditiile in care preturile pentru inchirierea de spatiu in OOH au crescut in ultimul an cu pana la 40%, a declarat Raluca Grigorescu, director de vanzari News Outdoor Romania.
In ultimii trei ani, publicitatea outdoor si-a crescut cota de piata de la circa 6%, cat avea in 2005, la 10%, anul acesta. Este, in prezent, al treilea mediu de promovare din topul preferintelor advertiserilor, dupa televiziune si print.

Motivatia advertiserilor se explica prin faptul ca peste opt milioane de romani sunt expusi publicitatii outdoor cel putin trei ore pe zi, potrivit unui studiu Initiative. Dintre acestia, sase milioane admira panourile unuia din primii trei jucatori de pe piata: Epamedia, Affichage si News Outdoor.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.