Piata de publicitate din Romania, estimata la 593 de milioane euro anul acesta, si-a redus ritmul de crestere cu noua puncte procentuale fata de anul 2007, pana la 23%. In 2009, publicitatea romaneasca va creste cu o rata de 15%, urmand sa atinga un procent de doar 5-8% in urmatorii cinci ani, potrivit anuarului Media Fact Book, editat de agentia de media Initiative
In ultimii cinci ani, piata de publicitate din Romania a crescut progresiv. 2007 a fost primul an in care rata de crestere s-a domolit, coborand cu aproape doua puncte procentuale, pana la 32%. Anul acesta cresterea pietei a incetinit cu inca noua puncte procentuale, urmand o tendinta care se va mentine pentru cel putin cinci ani de acum inainte.

“Advertiserii au avut anul acesta o atitudine precauta vizavi de investitiile in comunicare. In ultimul semestru am asistat chiar la diminuarea investitiilor planificate. Lucru care, avand in vedere marimea advertiserilor despre care vorbim, poate produce frisoane pe piata”, a spus Octavian Popescu, managing director Initiative Romania.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.