In incercarea bine-planificata de a se impune pe piata de content generat de tehnologie, influentul Technorati a platit aproximativ un milion de dolari pentru o retea de bloguri.
Dupa venirea lui Richard Jalichandra, in octombrie anul trecut, la conducerea Technorati, schimbarile de tactica incep sa fie vizibile.

In reteaua Blogcritics, veche de sase ani, publica nu mai putin de 2.300 de autori, multi dintre ei avand si bloguri personale. Numarul de posturi e mai mare de 73.000 si vizitatorii unici sunt mai multi de un milion in fiecare luna.
Adaugand continut media de calitate, cei de la Technorati isi vor consolida serios pozitia de autoritate in ceea ce priveste atat opinia publica cat si media produsa de tehnologie, luandu-le fata competitorilor, printre care Reddit, Delicious sau proaspat lansatul Yahoo! Buzz.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.