Ogilvy& Mather, agentia de brand a IKEA, a dezvoltat recent campania de comunicare care anunta lansarea noului catalog IKEA pentru 2009. Derulata in outdoor si radio, campania beneficiaza si de o serie de executii neconventionale, menite a atrage atentia asupra continutului catalogului
In editia consacrata anului 2009, catalogul IKEA se prezinta intr-un nou format. O coperta care atrage prin sine insasi si un continut complex sunt factori sau “ingrediente” care au facut ca brieful pentru aceasta campanie sa starneasca entuziasmul echipei Ogilvy& Mather.

“Catalogul IKEA este un element foarte important al modelului de afacere al IKEA, al intregului proces de relationare dintre IKEA si clientii sai, fiind un important vehicul al identitatii si valorilor brandului. De aceea, felul in care catalogul este comunicat publicului larg este complex si necesita atentie sporita in gestionarea mesajelor campaniei, care se refera atat la anuntarea livrarii sale iminente, cat si la rolurile indeplinite de catalog pentru utilizatori”, declara Alexandra Theodorescu, Client Service Director Ogilvy& Mather.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.