"Criteriul cel mai important de selectie a fost brandul. Ne-am adresat in primul rand retailerilor cu notorietate pe piata din Romania. Un alt criteriu important a fost dimensiunea retelei de magazine pe care acesti retaileri o au in Romania; altfel nu s-ar justifica necesitatea unui magazin de tip outlet", a explicat Raluca Utureanu, coordonator al proiectului la Cushman & Wakefield Activ Consulting.

Fashion House Outlet Center face parte din proiectul West Park, care apartine belgienilor de la Liebrecht & wooD, fiind localizat pe autostrada Bucuresti-Pitesti, la km 13. Aceasta cuprinde un total de 90.000 mp inchiriabili, iar pe langa Fashion House, din proiect mai fac parte Hornabach, care deja a inaugurat vara aceasta un magazin de 23.000 mp, retailerul de mobila Kika, care a inchiriat 29.000 mp si retailerul de electrice si electrocasnice Technomarket – cu 6 000 mp inchiriati. Investitia in centrul de outlet se ridica la aproximativ 120 milioane euro, iar numarul de potentiali clienti se ridica la 3,5 milioane, cuprinzand atat Bucurestiul cat si zonele limitrofe.

Click aici pentru a descoperi brandurile care vor fi prezente in primul centru de outlet din Romania.