Conform unui studiu ce cuantifica increderea consumatorilor, realizat de catre Unity Marketing, cheltuielile celor ce achizitioneaza bunuri de lux au scazut cu 19,7 la suta in Q2 al anului 2008, fata de acceasi perioada a anului 2007, si cu 5,3 la suta fata de primele trei luni ale acestui an.
In consecinta, celebrul brand de lux Cartier va incepe o colaborare cu platforma sociala MySpace.
Astfel, MySpace va prezenta pe pagina oficiala colectia Love semnata de Cartier, acesta campanie de marketing urmand sa fie difuzata pe o perioada de un an.
Click aici pentru a afla mai multe detalii despre migrarea brandurilor de lux pe online.
Despre autor:
Citeste articolul integral in YourMoney
Sursa: YourMoney
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Lucian Prună preia conducerea Mogo România
Sursa: futurebanking.ro
-
Restaurant vegan trece la meniu cu carne: Dieta vegană nu o să salveze planeta
Sursa: wall-street.ro