Piata produselor de lux a cunoscut o scadere in ultima perioada, chiar si cei mai bogati dintre cumparatori micsorandu-si sumele alocate cumparaturilor de lux. Conform eMarketer, acest aspect a determinat producatorii din domeniu sa-si extinda vanzarile, tot mai mult, in zona online.

Conform unui studiu ce cuantifica increderea consumatorilor, realizat de catre Unity Marketing, cheltuielile celor ce achizitioneaza bunuri de lux au scazut cu 19,7 la suta in Q2 al anului 2008, fata de acceasi perioada a anului 2007, si cu 5,3 la suta fata de primele trei luni ale acestui an.

In consecinta, celebrul brand de lux Cartier va incepe o colaborare cu platforma sociala MySpace.

Astfel, MySpace va prezenta pe pagina oficiala colectia Love semnata de Cartier, acesta campanie de marketing urmand sa fie difuzata pe o perioada de un an.

Click aici pentru a afla mai multe detalii despre migrarea brandurilor de lux pe online.


Despre autor:

YourMoney

Citeste articolul integral in YourMoney

Sursa: YourMoney


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.