Noua identitate vizuala a companiei, un proiect marca Logo Bigger, a costat aproximativ 50.000 de euro si este disponibila incepand din luna martie. In plus, sloganul “Building reputation since 1995” completeaza noul nume cu care Image va fi de acum inainte prezenta pe piata.

“E vorba de un refreshment, o improspatare si renuntarea la sintagma Promotion. Incercam totodata sa comunicam 13 ani de la lansare, care nu e deloc putin pentru piata din Romania. Pe o piata efervescenta, unde toata lumea apare, sunt tot felul de declaratii, cum ca PR-ul ar fi inceput in urma cu trei ani. Nu este chiar asa. Sunt cateva agentii care erau demult pe piata”, a declarat Alexandru Paius.

Trend ascendent pentru piata serviciilor de PR din Romania

Daca la inceput existau in Romania doar cateva companii de relatii publice, la ora actuala asistam la o crestere importanta in termeni de volum si profesionalizare a serviciilor oferite de agentii si solicitate de catre clienti. Cresterea economica, cultura de business, maturitatea industriilor si dezvoltarea serviciilor reprezinta, in viziunea lui Alexandru Paius, cativa din factorii care au contribuit la aceasta evolutie.

Citeste si:

“Piata serviciilor de PR din Romania creste, si va creste in fiecare an. Este firesc sa creasca. Se profesionalizeaza, intrucat serviciile oferite clientilor si solicitarile acestora, dar si proiectele de comunicare implementate sunt mai profesioniste si mai aproape de realitatea a ceea ce inseamna PR”.

Desi vorbim de un trend ascendent, PR-ul autohton se confrunta in continuare cu problema profesionalizarii angajatilor. “Prima si cea mai mare problema a pietei serviciilor de PR este cea legata de lipsa unor oameni pregatiti, oameni cu experienta. Piata creste mai repede, sunt tot mai multe agentii, tot mai multi oameni de comunicare, oameni care nu mai au timp sa petreaca 3-5 ani intr-o agentie”, a explicat Paius.

Ce solutii propune reprezentantul Image pentru rezolvarea acestei probleme si care sunt planurile sale pe plan profesional aflati aici.