„Deschiderea centrului logistic din apropierea Capitalei, dezvoltarea echipei si evolutia pozitiva a pietei de constructii, in general, si a celei de profil, in particular, au avut un impact pozitiv in dezvoltarea afacerilor companiei in primul semestru din acest an”, a declarat Daniel Popa, Country Manager Reynaers Romania.
Astfel, potrivit afirmatiilor sale, business-ul companiei a ajuns la cca. 3 milioane de euro in primele sase luni din 2016, comparativ cu 2,7 milioane de euro, in anul precedent.
“Echipa noastra de arhitecti si ingineri si-a alocat mai mult de 40% din timp pentru a oferi suport tehnic si solutii arhitecturale unor proiecte mari, incepute inca de anul trecut. Consultanta acordata celor mai importanti parteneri - precum antreprenori generali, firme de project management si birouri de arhitectura - a reprezentat o alta parte considerabila a implicarii noastre in proiectele din piata”, a subliniat Daniel Popa.
Astfel, in prima jumatate a anului in curs, Reynaers Romania a livrat produse atat pentru proiecte din tara, cat si pentru export.
Potrivit unui comunicat remis 9am, asteptarile de crestere ale companiei se bazeaza si pe succesul avut odata cu lansarea Masterline, solutie prin intermediul careia s-a ajuns la optimizarea performantelor la un cost foarte bun.
De asemenea, in luna aprilie, compania a lansat Masterline 8, un sistem pentru ferestre disponibil in 3 variante de design, ceea ce il recomanda pentru orice categorie de proiect, indiferent de stilul arhitectural vizat. Acesta a fost foarte bine primit de piata de profil, astfel ca, in perioada aprilie – iunie, sistemul a fost deja vandut in 5 proiecte locale pe segmentul rezidential.
Afaceri de 8 milioane de euro pentru acest an
Raportat la consolidarea business-ului, luand in considerare cresterea substantiala de anul trecut, compania preconizeaza afaceri in ascensiune la 8 milioane de euro in acest an.
Cum influențează tehnologia echilibrul dintre viața profesională și...
„Aceasta crestere nu va fi sustinuta doar de proiectele interne. Estimam ca pana la finele anului business-ul Reynaers Romania va fi sustinut si de cresterea comenzilor pentru export”, a mai declarat Daniel Popa.
In ceea ce priveste prezenta pe piata locala, potrivit lui Daniel Popa, 60% din vanzari sunt reprezentate de profilele destinate fatadelor cortina. Pe plan secund se afla, cu 30% din vanzari, reperele pentru usi si ferestre, restul fiind atribuit reperelor pentru usi glisante.
Piata de constructii - crestere de 10% estimata pentru 2016
Anul acesta aduce, de asemenea, si o crestere a pietei constructiilor cu aproximativ 10 procente. Acest avans se datoreaza atat numarului mare de cladiri de birouri ce se construiesc in special in Bucuresti, cat si majorarii segmentului rezidential. In plus, potrivit companiei, clientii sunt tot mai atenti la ce tip de produse aleg pentru proiectele pe care le demareaza, punand accent pe calitate si durabilitate.
Bursa de Valori Bucureşti a deschis în creştere şedinţa de marţi
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Go big or Go home: cum să te extinzi în Silicon Valley ca firmă din România
Sursa: start-up.ro
-
Google Green Light este soluția software care poate fluidiza traficul în România
Sursa: green.start-up.ro
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
România a avut cea mai mare rată a inflației din UE în februarie
Sursa: futurebanking.ro
-
Tarot online: Se teme că te poate pierde?
Sursa: kudika.ro
-
Ministrul Energiei: Reactorul nuclear de la Doicești va fi cu 20-30% mai...
Sursa: wall-street.ro