In ciuda restrictiilor, scuderiile merg inainte. Obligate sa renunte la asocierea cu produsele din tutun, echipele de Formula 1 s-au reorientat spre bauturile alcoolice.

LegislaTia europeana interzice, incepind cu 31 iulie 2005, orice publicitate la tutun pe posturile de televiziune. In aceste conditii, bugetele celor mai importante scuderii risca sa fie trase pe dreapta, Ferrari avind o colaborare veche cu Marlboro, iar McLaren-Mercedes cu compania producatoare de tigari West. Prima care s-a reorientat pe piata a fost McLaren-Mercedes, care a anuntat incheierea unui acord de sponsorizare cu marca de whisky "Johnnie Walker". Acesta urmeaza sa preia stafeta, incepind din vara acestui an, de la actualul sponsor principal al gruparii britanico-germane, compania producatoare de tigari West, informeaza AFP.

Contractul semnat este "de lunga durata", valoarea acestuia nefiind insa precizata. Marca de whisky isi va face aparitia pe monoposturile McLaren-Mercedes, precum si pe combinezoanele tuturor membrilor echipei, inclusiv ale pilotilor Kimi Raikkonen si Juan Pablo Montoya, incepind cu Marele Premiu al Turciei, programat pe 31 august, a precizat McLaren, care a fost sponsorizata in ultimii 28 de ani de catre companii producatoare de tigari: Marlboro, din 1977 pina in 1996, si apoi West, din 1997 si pina in prezent. "Alegerea a fost naturala. Au cel mai pasionant duo la volanul monoposturilor, Juan Pablo Montoya si Kimi Raikkonen", a declarat Charles Allen, director de marketing la "Johnnie Walker".


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.