Spectacolul mediatic oferit de Gigi Becali a fost mereu precum o repriza premerga toare fiecarei partide importante. Practic, expozitiunea unui meci. Cu Real a fost mai mult ca oricind. Muntele Athos, Sfinta Parascheva. "Dumnezeu nu are cum sa ma lase pe mine sa pierd acest meci. Am incredere si cred ca o sa cistigam la scor", spunea patronul stelist cu citeva zile in urma. A urmat dineul oficial de la Marriott, sau intriga.

S-a lasat cu transferuri, cu fratii de singe, insa Gigi nu a uitat ideea: "Chiar daca acum sint frate cu Calderon, eu o sa-l bat. Ce, daca sintem frati, inseamna ca o sa fie egal? Nici vorba! Pentru mine nu exista decit victoria!". Insa mai lipsea ceva. Desfasurarea actiunii cu tot cu punctul culminant. Din pacate pentru el, aici s-a rupt sirul, iar deznodamintul a cazut precum o rana.

Dupa meci, la Pro TV, Gigi Becali parea dintr-o alta galaxie decit cea optimista in care traia pina atunci. "Pentru prima data imi este rusine. Am vorbit mult pentru ca am crezut. Nu o sa mai fac aceasta greseala. Traiesc o rusine. Nu conteaza cu cine am jucat. Ramine umilinta. Zic si eu 0-1, 0-2, 1-2, dar nu un asemenea scor. Va promit eu ca la Madrid o sa fie o alta echipa. O sa vedeti. Nu jucatorii sint de vina. Trebuia mai mult curaj. Am ajuns la concluzia lui Surkis. Mai bine nu ne calificam in Champions League decit sa traim o astfel de rusine".

La sfirsit se intoarce si inveleste totul cu ultimul fir de optimism din sufletul lui: "Totusi, nu ne-am predat. Va fi cu totul o alta echipa si o sa fie altceva".

Citeste si:

SORIN PARASCHIV: " Nu putem spune ca sintem in progres fata de meciul cu Lyon. Am pierdut iar la trei goluri diferenta impotriva unei echipe care ne-a fost superioara. Am incercat sa jucam, dar am pierdut si acum. Nu putem da vina pe ghinion, Real a fost peste noi. Liga este o competitie puternica. De la inceput noi am avut ca scop Cupa UEFA si ne vom bate cu Dinamo Kiev pentru un loc de calificare."

MARKETING. Liga se vinde bine

La stadion s-au pus in vinzare articole promotionale cu sigla Champions League. A fost pentru prima oara in Romania cind s-a intimplat, organizatorii nefacind acelasi lucru la precedenta partida la care ar fi avut ocazia, cea cu Lyon. Materialele promotionale s-au vindut excelent, mai ales ca preturile au fost normale; de exemplu, o esarfa in culorile Stelei si cu emblema Ligii costind 40 de RON.